SCM player skins
+ FOLLOW + DASHBOARD




ANDA KINI BERADA DI ZON BEBAS CUKAI BUDAK COMEL

BILA NAK MASUK MEMINANG ?

@Farhana_Masion in Twitter .
Aku bukan gadis idaman setiap Lelaki . Wajah aku bukan diketogerikan CINTA PANDANG PERTAMA Aku bukan yang sopan bila ketawa . Bila aku ketawa . ketawa aku lepas . Mereka tak kenal siapa aku . Yang pasti AKU ADALAH AKU .
my cicikebo list

dekan
yours
phone
crush
bantal busuk
musuh

stay....
Sunday, July 13, 2014 | 0 comments
Bilamana orang yang kau sayang dan cinta itu bukanlah jodoh kau . kau harus pegang hati kau kuat kuat supaya kau boleh beredar dari kehidupan dia.

Bilamana kau cinta dan sayangkan si dia tapi cinta dan sayang kau tidak berbalas . kau harus percaya yang mencintai tak semestinya bersama . cukup lihat dia bahagia walaupun bukan dengan kau .

Bilamana hati kau kecewa . dirobek sang kekasih . percayalah pada diri sendiri kau mampu bangkit dan berdiri seorang diri . buktikan pada mereka yang mentertawakan kau . kau tidak lemah . bangkit dan terus melangkah .....

Ya hati ini memujuk . berkata seperti aku bisa lakukan apa saja seorang diri .seolah tidak ada kesan pun pada diri sendiri . walhal hati ini dah hancur berkecai . jangan kau tanya mengapa . hati ini yang pilih sendiri . diri ini yang degil masih mahu mengejar yang sudah tentu bukan hak ku lagi . sekarang mendapatlah . terima saja kekecewaan yang maha dasyat ini .

Bisa saja aku melangkah dan terus melangkah . tapi hati ini yang degil . dan masih memilih untuk "stay"   biarkan . biarkan begini untuk seketika detik atau waktu . bila sudah bersedia aku akan teruskan langkah.... Jangan risau . tunggu bila aku dah dapat  kutip balik semangat aku .....



Terima Kasih kerana Membaca . kiss setepek :*

Older Post | Newer Post